با توجه به تنوع راهکارهای ارتباطی در مخابرات ماهواره ای، تعیین راهکار نهایی مورد نیاز مشتری نیاز به فهم کامل از صورت مسأله دارد تا پس از آن جامع ترین و کم هزینه ترین راهکار تعیین و تجهیزات مورد نیاز و زمان اجرای پروژه مشخص گردد. از طریق صفحه تماس با ما از ما مشاوره بگیرید.

مشتریان ما قادر خواهند بود تا در هر ساعتی از شبانه روز از طریق راههای متعدد تماس با ما  مشکلات احتمالی خود را مطرح و اطمینان داشته باشند که کارشناسان فنی ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام می نمایند.

در نقاطی از کشور که امکان ارائه اینترنت زمینی توسط شرکتهای تأمین کننده وجود ندارد، با نصب یک ایستگاه VSAT ، اینترنت از ساختمان مرکزی شرکت به نقاط مورد نظر توزیع می گردد.

دکلهای حفاری در نقاطی از خشکی و یا دریا مستقر می شوند که عموماً امکانات مخابراتی وجود ندارد. با نصب یک ایستگاه VSAT، اینترنت، شبکه و خط تلفن داخلی سازمان مربوطه به محل دکل متصل می گردد.

در شرایط بحرانی و امدادی همچون سیل، زلزله و … می بایست ارتباط به سرعت برقرار شده تا امکان دریافت و ارسال پیام میسر گردد. در یک ایستگاه سیار، تمامی تجهیزات ارتباطی و برق اضطراری داخل خودرو نصب شده و در زمان راه اندازی ، صرفاً نیاز به تنظیم آنتن می باشد. آنتن های Auto Deploy که دارای قابلیت بازشدن و تنظیم اتوماتیک بر روی ماهواره موردنظر می باشند بر روی سقف خودرو نصب می گردند.

ماهواره های مخابراتی امروزه یک حقیقت انکارناپذیر در زندگی ما هستند و هر روز پیشرفتهای جدیدی در این حوزه انجام می شود. دانش مخابرات ماهواره ای دریچه ای است برای ورود به دنیای پیشرفته ماهواره ها. جهت آموزش مبانی مخابرات ماهواره ای بر مبنای تجهیزات iDirect  ، با ما در تماس باشید.

تهران، خیابان جلال آل احمد، جنب خیابان آرش مهر، ساختمان شماره ۵۶، طبقه دوم

      ۰۲۱-۸۸۴۸۴۸۳۰         info@iransolar.ir

. 

© کلیه حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای شرکت ایران سولار محفوظ است